Dajcie mi rower, a poruszę Ziemię

DAMIANO PANTANI. STATYSTYCZKA ROWEROWA

Podjazdy767 m
Temp.29.0 °C
Więcej danych
Nie pamiętam kiedy ostatnio była tak dobra pogoda u nas, trzeba było zrobić coś porządniejszego bo znowu zapowiadają loterię w pogodzie.

Pod Włoszczową mijałem pielgrzymkę, tym razem 'od tyłka strony' to mi nie machali hehe :D Potem koleżanka mi pisze że idzie przez moją miejscowość. Jak wracałem to ich widziałem pod Wierną, czyli w te 4 godziny przeszli 8 km... Jak ja to mówię: Work harder, buy a bike :D

Pielgrzymka pod Włoszczową
Pielgrzymka pod Włoszczową © DamianoPantani

Pilczyca
Pilczyca © DamianoPantani

Staw w Stanowiskach
Staw w Stanowiskach © DamianoPantani

Do Przedborza szybko uleciało bo okolica była naprawdę przyjemna. Sam Przedbórz też bardzo ładny, łącznie mi wyszło tam pół godziny przerwy na bułkę i fotki.

Generalnie był to trzeci raz rowerem poza województwem, pierwszy w Łódzkim... heh teren płaski jak stół, może fajny na dłuższe wypady ale na mocniejszy trening to nie bardzo. Jak tylko zacząłem jechać z Przedborza w stronę Kielc to od razu na horyzoncie wyskoczyło 100 pagórków, a trasa zaczęła się hopkować.

Kościół - Przedbórz
Kościół - Przedbórz © DamianoPantani

Przedbórz - rynek
Przedbórz - rynek © DamianoPantani

Porszak
Porszak © DamianoPantani

Świętokrzyskie, biczyz
Świętokrzyskie, biczyz © DamianoPantani

Od Włoszczowy przez Przedbórz aż do Oleszna mijałem miejscowości o tak przejmujących nazwach że myślałem że to jakieś żarty są... Koprusza, Dobromierz, Rączki, Dziady, Policzko, Majdan, Gepnerów, Boża Wola, Łapczyna Wola i paręnaście innych.

Miałem robić delikatny skrót w końcówce ale droga była zamknięta więc musiałem dołożyć z 5 km. Do rekordu dziennego dystansu zabrakło z pół kilo, ale to nie wszystko na co mnie stać, za jakieś 2 tygodnie sam robię pielgrzymkę atakując 200 km.

Generalnie fajnie się cisnęło, trochę usychałem pod koniec ale najważniejsze że noga się kręciła. W domu byłem 18:15 to jeszcze wyrobiłem na ostatki TdP, no i nic mi już nie może popsuć tego dnia... ba - tygodnia :D

Krasocin, jakieś roboty koło młyna
Krasocin, jakieś roboty koło młyna © DamianoPantani

Podjazdy488 m
Temp.21.0 °C
Więcej danych
Na początku mijałem Sandomierską pielgrzymkę... miałem serię zakrętów i musiałem mocno trzymać kierę, a pielgrzymi do mnie jeszcze machali :D

Miałem w planach zrobić jakiś podjazd, na początek mniej wymagający, czyli Raszówkę, ale po drodze myślę sobie - aaa walnę z grubej rury - i najpierw pojechałem na Baranią :} Ogólnie podjazdy raczej z luzem w nogach ale wydolnościowo tak sobie.

Siedmioprocentowe

Podjazdy402 m
Temp.26.0 °C
Więcej danych
Na start 3-ciego etapu Tour de Pologne 2014. Trochę inaczej sobie to wyobrażałem, myślałem że kolarze wpadną wcześniej i będą mieli czas na fotkę, rozmowę, ale chyba mieli jakiś poślizg czasowy, z resztą sam etap ruszył z lekkim opóźnieniem.

Wóz reprezentacji, chyba tylko 'wystawowy'
Wóz reprezentacji, chyba tylko 'wystawowy' © DamianoPantani

Dopadam ucieczkę (Adriano Malori i niezidentyfikowany kolarz z numerem 60)
Dopadam ucieczkę (Adriano Malori i niezidentyfikowany kolarz z numerem 60) © DamianoPantani

Generalnie na miejscu startu było tłoczno, więc razem z Michałem i znajomymi z Tomaszowa kręciliśmy się tylko po okolicy w poszukiwaniu team-busów. No i tak kręcimy się i kręcimy, kiedy z przeciwka zaczęli jechać kolarze całą grupą na start, chciałem jechać dalej zobaczyć co się tam dzieje, ale Michał rzucił pomysłem żebyśmy się śmignęli razem z nimi :D No i tak zrobiliśmy, kolega który to widział powiedział że w jednym miejscu prawie wjechałem w jakiegoś kolarza z Treka :D No ale to był pierwszy raz w zawodowym peletonie no to mi chyba przebaczy :D

Wcześniej jakaś Pani nas poprosiła żebyśmy jej córce machnęli autografy na rękawiczkach, bo nie mogła złapać żadnego PRO. Trochę się wypierałem, nie chciałem jej niszczyć tych rękawic, ale widocznie tego chciała więc maznąłem 'Pantani', niech ma :D

Dżaguar teamu SKY
Dżaguar teamu SKY © DamianoPantani

Potem z Michałem ustawiliśmy się na trasie przejazdu, po wszystkim pożegnaliśmy kolegów wracających na Tomaszów, zjedliśmy coś, no i śmignęliśmy na Zagnańsk. Dawaliśmy sobie równe, dobre zmiany, no i jakoś szybko zeszło do Samsonowa gdzie się rozjechaliśmy.

Do domu już normalnym tempem, jak to w pojedynkę.

Pod Zagnańskiem

Podjazdy340 m
Temp.27.0 °C
Więcej danych
Dzisiaj poleciałem poćwiczyć kręte zjazdy. Pod Chęcinami OK, przyjemnie, bez przeszkód, ale pod Miedzianką dużo piachu i ślisko, wolałem nie ryzykować i przejechać byle tylko.

Sobota, 2 sierpnia 2014Komentarze: 0
Podjazdy507 m
Temp.30.0 °C
Więcej danych
3 dni przerwy i jedziemy dalej. W końcu wymieniłem linkę tylnej przerzutki i pięknie hula. Wprowadziłem rewolucję w ustawieniach swojej kozy. Jeszcze nie ma ideału ale to już kwestia przyzwyczajenia i korekty bloków. No a dzisiaj jechałem po okolicach Kłucka, no chorobliwie mi się tu podoba, kiedyś tu stanie mój dom hehe :D

TROCHĘ O MNIE

Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
  • KOLARSKI OPĘTANIEC
  • MIŁOŚNIK ASTRONOMII
  • KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN

Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.

21905.67

CZAS W SIODLE

CZYM ŚMIGAM OBECNIE

Scott Addict 20

Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:

• Karbonowy frameset w rozmiarze 56
  • Grupa Ultegra Di2
  • koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test