Dajcie mi rower, a poruszę Ziemię

DAMIANO PANTANI. STATYSTYCZKA ROWEROWA
Podjazdy667 m
Temp.22.0 °C
Więcej danych
Rano na Kielce i do domu, za godzinkę na Sielpię Wielką. Nie ma co nawet rozdzielać tych wpisów. Rano chciałem tylko pojechać do Piekoszowa, ale nie załatwiłem czego chciałem więc szybka decyzja - jadę do Kielc. Podbiłem na moment do mechanika, potem kupiłem dętkę i nowe gimbusy.

Chciałem zobaczyć tą Sielpię, ale byłem dość padnięty po tych Kielcach, no to postanowiłem pocisnąć na Miedzierzę, i tam zadecydować czy wracać, czy jechać 20 kilo dłuższą trasą wg. starego planu. Czułem się bardzo dobrze więc kupiłem bułę, zasiliłem się w cieniu pod drzewkiem i pocisnąłem dalej.

Panorama Jeziora Sielpieckiego
Panorama Jeziora Sielpieckiego © DamianoPantani

Jezioro Sielpieckie + rowerek
Jezioro Sielpieckie + rowerek © DamianoPantani

Sama Sielpia zrobiła na mnie wrażenie, spodziewałem się tam zwykłego zalewu, a się okazało że jest tam coś w rodzaju kurortu nadmorskiego ;) Naprawdę ładnie, pewnie tam jeszcze będę, nawet jeśli nie rowerem, to samochodem ze znajomymi czy rodziną.

Powrót przez Radoszyce i Łopuszno - w sumie nudny kawał drogi, ale napotkałem kilka miejscowości których nazwy tak mnie rozmyśliły że w zasadzie nie wiem kiedy ale dojechałem do tego Łopuszna :D Np. miejscowość Radoska, kto mi powie - byłem na RadoskIEJ, czy na RadoskACH ?? I z tym nierozwiązanym do tej pory dylematem jechałem przez 10 km aż do miejscowości Czałczyn. Wg. mnie nie ma gorszej nazwy więc zacząłem wymyślać własne które w każdym wypadku brzmiałyby dużo lepiej, choćby "Treki Wielkie", "Fullcarbonów", "Kampaniolów" czy "Damian To Najlepszy Kolarz Na Świecie"...

Wiem, jestem chory.

Koło 8 kilo przed domem odcięło mi prąda mimo że dość solidnie zjadłem przed wyjazdem. Ale to dla mnie korzystna sprawa bo dzięki temu systematycznie spalam to co niepotrzebne w moim ciele - pierwszy raz od chyba 3ch lat zszedłem poniżej 70kg ;) Jeszcze ze 2kg będzie mnie mniej i będzie cudnie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow

TROCHĘ O MNIE

Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
  • KOLARSKI OPĘTANIEC
  • MIŁOŚNIK ASTRONOMII
  • KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN

Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.

21905.67

CZAS W SIODLE

CZYM ŚMIGAM OBECNIE

Scott Addict 20

Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:

• Karbonowy frameset w rozmiarze 56
  • Grupa Ultegra Di2
  • koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test