Dajcie mi rower, a poruszę Ziemię

DAMIANO PANTANI. STATYSTYCZKA ROWEROWA
Podjazdy989 m
Temp.21.0 °C
Więcej danych
Kolejny tegoroczny target zaliczony - zwiedzić jedną pętlą 10 miejscowości gminnych i pstryknąć fotkę w każdej z nich. Po kolei jechałem przez: Piekoszów, Strawczyn, Smyków, Mniów, Miedzianą Górę, Zagnańsk, Masłów, Kielce, Sitkówkę-Nowiny i Chęciny.

Przed wyjazdem skorzystałem z moich możliwości i umiejętności, i napisałem program który mi wyznaczył najkrótszą trasę między 10ma gminami wśród 15tu wcześniej wybranych :] I tą trasą właśnie pocisnąłem.

Kościół pod wezwaniem Narodzenia NMP w Piekoszowie - sierpień 2013 © DamianoPantani

Zalew w Strawczynie - sierpień 2013 © DamianoPantani

Już na Piekoszowie nie mogłem się wpiąć jednym butem - myślałem że całkiem zjechałem blok, ale na szczęście chodziło tylko o niedokręconą śrubkę w pedale. Śrubokrętu nie noszę ze sobą więc podbiłem do drogowca, wkręciłem tą śrubkę i poleciałem dalej. "Sama się wykręciła to czemu się franca sama nie wkręci" - słowa tego typka kiedy poprosiłem go o śrubokręt xD Od Smykowa aż do Miedzianej wiatr czołowy i nic poza nim. Nie było żadnego tła na fotkę więc pyknąłem pod znakami.

Znak Smyków - sierpień 2013 © DamianoPantani

Znak Mniów - sierpień 2013 © DamianoPantani

Tor Kielce - Miedziana Góra - sierpień 2013 © DamianoPantani

Dąb Bartek - Zagnańsk sierpień 2013 © DamianoPantani

Masłów Drugi - widok w stronę Kielc © DamianoPantani

Kościół Przemienienia Pańskiego w Masłowie © DamianoPantani

Galeria "Korona" Kielce © DamianoPantani

Dawno nie byłem na Tumlinie a jest czego żałować bo jest tam fajny teren na treningi - ze 3 strome nawet długie podjazdy i zjazdy. W sumie pełno jest takich górek w okolicy Miedzianej. Ogólnie bardzo dobrze się jechało, lubię jeździć przez teren zabudowany bo się coś zawsze dzieje, nie ma takiej monotonii jak w lesie czy na polu. Prądu mi nie odcięło dzisiaj, ale głodniałem co 30 kilo więc dobrze że sobie narobiłem kanapek bo bym chyba nie przeżył tego dystansu xD

Pływalnia Perła - Nowiny © DamianoPantani

Chęciny - Rynek © DamianoPantani

P.s. 1: Na razie robię dużo fotek bo jest to mój pierwszy szosowy sezon i dopiero poznaję tereny nieosiągalne dla mnie w poprzednich latach. W kolejnym sezonie będę mógł się skupić na jeździe a nie na fotkach także będzie ich mniej, za to kilosów pewnie będzie więcej ;))

P.s. 2: Trasa na mapce wygląda trochę jak ptaszek w locie :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umala

TROCHĘ O MNIE

Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
  • KOLARSKI OPĘTANIEC
  • MIŁOŚNIK ASTRONOMII
  • KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN

Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.

21905.67

CZAS W SIODLE

CZYM ŚMIGAM OBECNIE

Scott Addict 20

Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:

• Karbonowy frameset w rozmiarze 56
  • Grupa Ultegra Di2
  • koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test