Dajcie mi rower, a poruszę Ziemię

DAMIANO PANTANI. STATYSTYCZKA ROWEROWA
Podjazdy185 m
Temp.18.0 °C
Więcej danych
Dzisiaj szykowałem się na luźną czasówkę przed jazdą godzinną (cel - 35 km). Na super ostry trening było dla mnie za zimno i delikatnie zbyt wietrznie.

Po 10 kilometrach miałem tempo 37 km/h, a pod domem okazało się że pobiłem rekord okrążenia (stary 31:25, nowy 31:05) więc nie miałem wyjścia, ścisnąłem poślady i bez zatrzymania pojechałem na drugie kółko płaskiej pętelki zmieniając czasówkę w jazdę godzinną :}

Zaczęło mi brakować cukru i tempo siadało, ale na 31 kilometrze zostało mi 8 minut, a więc już wtedy wiedziałem że się uda, mogłem nawet ostro zwolnić, ale właśnie dałem gazu :} Stary rekord jazdy godzinnej wynosił 33.71 km, dzisiaj wyszło 35.61 km. W sporych mękach ale warto było. Jazda godzinna odbębniona, mogę skupić się na górach ;}

DamianoPantani17:34 niedziela, 15 lutego 2015
To ciekawe bo sam najczęściej na tej trasie jadę po wiosenne zakwasy ;}
Szerokości i równości
Isabel /ck 80 rowerów12:52 niedziela, 15 lutego 2015
O! Moje ulubione kółeczko na rozgrzewkę przed sezonem :)
pozdrawiam ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa przyl

TROCHĘ O MNIE

Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
  • KOLARSKI OPĘTANIEC
  • MIŁOŚNIK ASTRONOMII
  • KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN

Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.

21905.67

CZAS W SIODLE

CZYM ŚMIGAM OBECNIE

Scott Addict 20

Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:

• Karbonowy frameset w rozmiarze 56
  • Grupa Ultegra Di2
  • koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test