Wymyłem niunie, wyshake'owałem łańcuch, wyregulowałem przednią przerzutkę, nabiłem opony i pochyliłem delikatnie kierę. Pojechałem na krótki dystans sprawdzić czy wszystko jest OK. Przy okazji sprawdziłem ile tak na prawdę dodają bloki do prędkości.
Wniosek jest taki że w zasadzie wystarczyło założyć bloki by przyspieszyć o 2kph z automatu. Na następnych treningach postaram się nie zapominać na trasie i wyciskać troszkę więcej energii. Zobaczymy co się będzie działo.
Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
KOLARSKI OPĘTANIEC
MIŁOŚNIK ASTRONOMII
KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN
Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.
Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:
Karbonowy frameset w rozmiarze 56
Grupa Ultegra Di2
koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test
Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.