Dajcie mi rower, a poruszę Ziemię

DAMIANO PANTANI. STATYSTYCZKA ROWEROWA
ChęcinyKategoria Ze zdjęciami
Wtorek, 30 lipca 2013Komentarze: 0
Dystans35.00 km
Czas01:09
Vśrednia30.43 km/h
Vmax55.00 km/h
Podjazdy269 m
Temp.19.0 °C
Więcej danych
Godzinka kręcenia wieczorowego - kiedy wiatry poszły sobie spać :) Trzeba się trochę ruszać by trzymać się w kupie, chcę w czwartek pojechać gdzieś dalej by zacząć sierpień z impetem.

Pojechałem na Chęciny trasą odwrotną niż zazwyczaj, bo w moim odczuciu w tę stronę jest bardziej podjazdowo - ćwiczyłem podjazdy na cięższym biegu bo mam z tym jeszcze problemy. Przy okazji sprawdziłem jak tam roboty drogowe w tych stronach... Ciekawe że już skończyli taki kawał drogi, a na Piekoszowie robią już półtorej roku xD xD xD


Węzeł Chęciny - 2010 © DamianoPantani


Węzeł Chęciny - 2013 © DamianoPantani

Wyżej porównanie - węzeł koło Chęcin w 2010 i 2013. Przy okazji porównanie aparatów w telefonach :D (SE W890i i Nokia 500)


Chęciny ulica Kielecka - 2010 - w stronę Kielc © DamianoPantani


Chęciny ulica Kielecka - 2010 - w stronę zamku © DamianoPantani

P.s. jakieś dziwnie okrągłe wyniki wskazał dzisiaj licznik - dokładnie 35km w dokładnie 1:09, Vmax dokładnie 55 xD PRZYPADEK? o.O
 

Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ywala
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

TROCHĘ O MNIE

Jestem Damian, na rowerze znany jako Damiano Pantani. Urodzony w Kielcach w 1991 roku, szosowiec ze źródłami w kolarstwie górskim.
  • KOLARSKI OPĘTANIEC
  • MIŁOŚNIK ASTRONOMII
  • KONSERWATYWNY LIBERTARIANIN

Z zawodu programista aplikacji internetowych. Z końcem 2018 odstawiłem bloga, dlatego udostępniłem kod szablonu na forum. Jeśli nie ten, to być może zainteresuje Cię stary szablon. Walić śmiało w razie uwag, moje dane kontaktowe znajdują się na dole.

21905.67

KILOMETRÓW NA BLOGU

115.60

KILOMETRÓW W TERENIE

29.68 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

30d 18h 00m

CZAS W SIODLE

CZYM ŚMIGAM OBECNIE

Scott Addict 20

Rower zbudowany przede wszystkim z myślą o łatwości serwisowania, bezawaryjności i komforcie jazdy, w tych kwestiach bije na główę poprzednika. Najwieksze atuty mojej obecnej maszyny to:

  • Karbonowy frameset w rozmiarze 56
  • Grupa Ultegra Di2
  • koła Zipp 30
Korba 50-34, kaseta 11-28 (11 przełożeń). Waga całkowita to około 7,7 kg. Drobna recenzja do poczytania jest tu: Scotta test